ABN AMRO WTT
2019
Datum | januari – februari 2019
Locatie | Koopgoot Rotterdam
Categorie | Marketing
Influencer | Milo Ter Reegen
Het ABN AMRO World Tennis Tournament (WTT) is elk jaar één van de hoogtepunten op de Nederlandse evenementenagenda. Dit jaar schakelde het toernooi Dr. WOOOW! en Urban Booking in om jongeren te enthousiasmeren voor het toernooi.
Samen met het ABN AMRO WTT organiseerden we een guerilla-activatie. Een bekende bankzitter met passie voor tennis, Ballie de geliefde mascotte en Youtuber Milo.
In de aanloop naar het toernooi werd een guerilla-activatie (prank) georganiseerd met de twee hoofdpersonen in het centrum van Rotterdam, in de Koopgoot. Nietsvermoedende voorbijgangers werden aangesproken door Milo met de vraag of ze een klein trucje konden doen. Als dit zou lukken, zouden ze kaarten winnen voor de halve finale van het toernooi. Wat de mensen niet wisten, was dat zodra de poging begon, Ballie moonwalkend tevoorschijn kwam met een reuze racket en reuze bal. Hier moest de challenge mee worden volbracht.